Polityka prywatności

Celem niniejszego dokumentu (dalej: „Polityka”) jest określenie zasad, celu i sposobu przetwarzania danych osobowych pochodzących od osób będących uczestnikami lub organizatorami konferencji Power Paths, subskrybentami newslettera Power Paths (dalej: „Newsletter”) lub kontrahentami organizatora konferencji Power Paths spółki ABCreate Sp. z o.o.  (dalej: „Użytkownik” lub „Ty”). Polityka zawiera również informacje dotyczące uprawnień osób fizycznych w odniesieniu do przetwarzania ich danych osobowych.

Administrator danych osobowych

ABCreate sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie 02-640, ul. Herbu Janina 3 lok 107; 02-972 Warszawa, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001052232, posiadającą numer NIP: 5213682598, REGON: 360031639, reprezentowaną przez: Barbarę Opalińską – Prezes Zarządu (dalej: „Administrator” lub „my”).

Z Administratorem możesz się skontaktować na ww. adres siedziby lub przy pomocy adresu e-mail: barbaraopalinska@abcreate.com.pl

Administrator przetwarza Twoje dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ogólne rozporządzenie o ochronie danych; (Dz.U.UE.L.2016.119.1) (dalej: „RODO”).

Cele i podstawy prawne przetwarzania

  1. Jesteś stroną zawartej z nami umowy? (Uczestnikiem Konferencji lub kontrahentem)

Jeśli jesteś stroną zawartej z nami umowy lub zamierzasz ją zawrzeć, dane, które przetwarzamy na Twój temat, stanowią dane kontaktowe oraz inne dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. Dane te zostały pozyskane bezpośrednio od Ciebie lub od pośrednika zajmującego się sprzedażą biletów. Dla potrzeb oceny ryzyka finansowego związanego z umowami zawieranymi z klientami, możemy przeprowadzać weryfikację klientów w wywiadowniach gospodarczych, w związku z czym dane mogą być pozyskiwane również z wywiadowni.

Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

  • nawiązania współpracy,
  • zawarcia i wykonania łączącej nas umowy,
  • realizacji obowiązków prawnych spoczywających na nas, w tym przede wszystkim prowadzenia rachunkowości,
  • analitycznych i statystycznych Administratora,
  • udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane do Administratora,
  • przesyłania informacji o ofercie Administratora, o wydarzeniach branżowych organizowanych przez Administratora, dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z ich wysyłaniem,
  • prowadzenia czynności składających się na usprawnienie i koordynację pracy Administratora, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów (np. ewidencjonowanie korespondencji),
  • ustalenia, dochodzenia i obrony przed roszczeniami.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych jest:

  • niezbędność ich przetwarzania w celu zawarcia i wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  • wypełnienie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), polegającego na prowadzeniu rachunkowości Administratora,
  • prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, polegający na:
  • informowaniu o ofercie Administratora oraz o wydarzeniach branżowych organizowanych przez Administratora,
  • koordynacji i usprawnieniu organizacji pracy poprzez obsługę biura Administratora,
  • ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do nawiązania współpracy i obsługi umowy. Odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała brakiem możliwości zawarcia i realizacji umowy.

  1. Zapisałeś się na Newsletter Power Paths?

Wiadomości e-mail wysyłane w ramach usługi subskrypcji Newsletteru wysyłane będą na adres e-mail podany przez Użytkownika w momencie zapisania się do Newsletteru.

Użytkownik, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi subskrypcji Newsletteru,  podaje imię i nazwisko oraz swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newsletteru. Na wskazany przez Użytkownika adres e-mail Administrator prześle wiadomość weryfikującą adres e-mail, w której znajdzie się link do potwierdzenia przez Użytkownika chęci zapisania się do Newsletteru. Po potwierdzeniu przez Użytkownika chęci zapisania się do Newsletteru dochodzi do zawarcia umowy o  świadczenie usług elektronicznych, która zawierana jest na czas nieokreślony.

Twoje dane przetwarzamy w celach kontaktowych (art. 6 ust. 1 lit a), f) RODO) wykonywania zawartej umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy na Twoje żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO). Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości korzystania z subskrypcji Newslettera.

Każdorazowo w wiadomości wysłanej w ramach subskrypcji Newsletteru do Użytkownika będzie znajdować się informacja o sposobie rezygnacji z subskrypcji Newsletteru wraz z linkiem przekierowującym do odpowiedniej strony internetowej. Anulowanie subskrypcji może nastąpić także przez przesłanie takiego oświadczenia na następujący adres email: barbaraopalinska@abcreate.com.pl

  1. Reprezentujesz naszego klienta, kontrahenta lub inny podmiot?

Dane przetwarzane na Twój temat to dane kontaktowe i dane związane z Twoją funkcją lub relacją z podmiotem, w imieniu którego występujesz. Administrator pozyskał te dane bezpośrednio od Ciebie lub otrzymał je od tego podmiotu.

Dane osobowe są przetwarzane w następujących celach:

  • nawiązania i realizacji współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz, jak również obsługi i realizacji Twoich czynności,
  • prowadzenia dokumentacji rachunkowej dotyczącej współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz,
  • analitycznych i statystycznych Administratora,
  • w przypadku wyrażeniu przez Ciebie odrębnej zgody, dane osobowe mogą być przetwarzane także w celu przesyłania informacji o ofercie Administratora, o wydarzeniach branżowych organizowanych przez Administratora oraz dla potrzeb analitycznych i statystycznych związanych z ich wysyłaniem,
  • prowadzenia czynności składających się na usprawnienie i koordynację pracy Administratora, w tym prowadzenie wewnętrznych rejestrów (np. ewidencjonowanie korespondencji),
  • ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami.

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:

  • wypełnienie obowiązku prawnego spoczywającego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), polegającego na prowadzeniu rachunkowości,
  • prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 1 lit. f RODO), polegający na:
  • zapewnieniu informacji i kontaktów niezbędnych do prowadzenia działalności gospodarczej, w tym nawiązania i realizacji współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz, oraz obsługi i realizacji Twoich czynności,
  • informowaniu o ofercie Administratora,
  • informowaniu o wydarzeniach branżowych organizowanych przez Administratora,
  • koordynacji i usprawnieniu organizacji pracy poprzez obsługę biura Administratora,
  • ustaleniu, dochodzeniu i obronie przed roszczeniami.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości realizacji współpracy z podmiotem, w imieniu którego występujesz.

  1. Zgłaszasz reklamację?

Jeśli składasz bezpośrednio do nas reklamację związaną z produktem lub złożyłeś ją w miejscu zakupu produktu, a sprzedawca przekazał ją do nas, dane, które przetwarzamy na Twój temat, stanowią dane podane przez Ciebie w związku z reklamacją. Z reguły są to dane kontaktowe oraz dane dotyczące reklamowanego produktu. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie lub od podmiotu, który przekazał nam Twoją reklamację.

Twoje dane osobowe są przetwarzane w celu rozpatrywania reklamacji, na podstawie art.6 ust. 1 lit. f) RODO, jako prawnie uzasadniony interes Administratora, polegający na rozpatrzeniu zgłoszenia będącego przedmiotem reklamacji oraz obrony przez potencjalnymi roszczeniami.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie będzie skutkowało brakiem możliwości udzielenia odpowiedzi w sprawie zgłoszonej przez Ciebie reklamacji.

  1. Jesteś zainteresowany naszymi działaniami marketingowymi?

Jeżeli wyraziłeś zgodę na otrzymywanie informacji handlowych dotyczących naszych produktów i usług:

  • Twoje dane będą przetwarzane w celu wysyłki takich informacji. Dane, które przetwarzamy w takim celu, stanowią dane niezbędne do dokonania wysyłki, zależnie od wskazanego przez Ciebie kanału komunikacji. Dane te pozyskaliśmy od Ciebie, na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody.
  • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich podanie jest niezbędne dla możliwości wysyłki wiadomości. Odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała brakiem możliwości wysyłki.

Chcesz z nami po prostu porozmawiać:

Jeśli powyższe punkty nie dotyczą Ciebie i chcesz się z nami jedynie skontaktować, dane, które przetwarzamy na Twój temat, stanowią dane kontaktowe oraz inne dane wynikające z Twojej wiadomości, wysłanej na przykład przy pomocy formularza kontaktowego dostępnego na naszej stronie internetowej. Dane te pozyskaliśmy bezpośrednio od Ciebie.

Twoje dane osobowe przetwarzane są w celu obsługi Twojej wiadomości i ewentualnie udzielenia odpowiedzi na wynikające z niej pytania:

  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. jako realizacja prawnie uzasadnionego interesu Administratora, polegającego na zapewnieniu kontaktów niezbędnych do prowadzenia działalności przez Administratora; lub
  • na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO, tj. na podstawie uzyskanej od Ciebie zgody.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest nam niezbędne, by udzielić odpowiedzi na Twoją wiadomość. Odmowa podania danych osobowych będzie skutkowała brakiem możliwości obsługi przesłanej przez Ciebie wiadomości i tym samym jej usunięciem.

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Twoich danych osobowych, w zależności od celu ich przetwarzania, są:

  • upoważniony personel Administratora,
  • podwykonawcy Administratora,
  • spółki powiązane Administratora,
  • poczta, kurierzy, ubezpieczyciele, banki, pośrednicy sprzedaży biletów, firmy przewozowe oraz inne podmioty świadczące usługi na rzecz Administratora w szczególności firmy świadczące usługi IT i wsparcia technicznego, współpracujące kancelarie prawne i podatkowe, firmy marketingowe, audytorzy zewnętrzni, tłumacze, wywiadownie gospodarcze i inne podmioty wykonujące usługi na rzecz Administratora), które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki.

Podmioty te będą miały dostęp do Twoich danych tylko i wyłącznie w celu realizacji swoich zadań i w zakresie do tego niezbędnym. Dostęp do Twoich danych mogą mieć również uprawnione do tego organy państwowe, w szczególności urzędy skarbowe.

Okres przechowywania danych osobowych

W zależności od opisanych wyżej celu i podstawy prawnej przetwarzania, Twoje dane osobowe będą przechowywane:

  • w przypadku, gdy jesteś stroną umowy zawartej z Administratorem, reprezentujesz klienta lub kontrahenta lub przez okres trwania umowy, a także do upływu okresów wynikających z odpowiednich przepisów prawa, tj. do upływu okresu przedawnienia zobowiązań podatkowych związanych z umowami, co może być w stosownych wypadkach przedłużone o okres przedawnienia roszczeń cywilnoprawnych,
  • w przypadku, gdy składasz reklamację dotyczącą naszych produktów – do czasu upływu okresu przedawnienia potencjalnych roszczeń wynikających z przepisów prawa, związanych ze złożoną reklamacją, lecz nie krócej niż przez okres 5 lat zgodnie z przyjętymi standardami jakościowymi,
  • w przypadku, gdy otrzymujesz od nas informacje handlowe – do czasu wycofania Twojej zgody na ich otrzymywanie, skutecznego złożenia sprzeciwu wobec działań marketingowych lub ustania naszego interesu w prowadzeniu takich działań,
  • w przypadku, gdy kontaktujesz się z nami w innym celu – dane osobowe będą przetwarzane przez czas obsługi przesłanej do nas wiadomości,
  • dane przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu będą przetwarzane do czasu skutecznego złożenia sprzeciwu lub ustania tego interesu, np. dane przetwarzane w celu dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będą przetwarzane przez czas równy okresowi przedawnienia tych roszczeń do czasu pozytywnie rozpatrzonego sprzeciwu.

Przysługujące Ci prawa:

Przysługuje Ci prawo do:

  • żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
  • w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych osobowych jest prawnie uzasadniony interes Administratora polegający na marketingu bezpośrednim – prawo do wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Przysługuje Ci również prawo do cofnięcia wyrażonych zgód na przetwarzanie danych osobowych lub na otrzymywanie od nas informacji np. treści marketingowych bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania lub wysyłki informacji dokonanych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

W sprawie realizacji przysługujących Ci praw prosimy o kontakt na wskazany we wstępie adres e-mail.

Wykorzystanie danych osobowych do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Twoje dane osobowe nie będą wykorzystywane do podejmowania zautomatyzowanych decyzji, w tym profilowania.

Bezpieczeństwo

Administrator zabezpiecza dane osobowe przed bezprawnym ich udostępnieniem osobom nieupoważnionym, przejęciem danych przez osoby nieupoważnione, zniszczeniem, utratą, uszkodzeniem lub zmianą oraz przetwarzaniem danych osobowych w sposób niezgodny z przepisami RODO.

Administrator danych podejmuje w celu zabezpieczenia danych osobowych środki techniczne i organizacyjne spełniające wymogi RODO, w szczególności środki wymienione w art. 24 oraz art. 32 RODO, zapewniające poufność, integralność i dostępność usług przetwarzania przekazanych danych osobowych. Podmioty powiązane z Administratorem, zaufani partnerzy i zewnętrzni usługodawcy zobowiązali się do przetwarzania danych zgodnie z przyjętymi przez nas wymogami bezpieczeństwa i ochrony prywatności.